ratemma

Alla inlägg den 12 maj 2019

Av ratemma - 12 maj 2019 20:55

Längesen sen sist men nu är jag äntligen klar med ett virkprojekt som jag donat på med av åh till då lusten fallit in! Otroligt nog har den inte legat så himla länge!

  

Då My älskat bära alla sina mjukisdjur med strypgrepp så tyckte jag en giraff skulle passa utmärkt...

Tog de garn jag hade hemma och greppade nålen då jag hade hittat ett mönster som jag var så sugen på... slutade med att jag inte följde det alls åh virkade på frihand...

Så... jag kan tyvärr inte erbjuda nå mönster då jag inte skrivit ner något...  


 

Som jag skrev tidigare, den är strypgrepps vänlig, dock har My börjat bära dom på annat vis, men de är väl tanken som räknas... eller?


 

Hade dock inte vitt passande garn hemma, men tyckte de inte gjorde så mycket, den blev rätt så söt med svarta ovala ögon!


 


 

Den blev rätt så stor!

Använde mig utav Yarn Tradition (grå, lila och rosa. köpt på Rusta) och en nr 3.5 nål.


Den blev kvar hängandes efter sin vagnspromenad tillsammans...


De var allt för denna gång! Nu får man se vad man hittar på, de känns så konstigt att inte ha nå projekt på g... okej då, har en minion som väntar på hår, men han räknas inte...


/RatEmma  




Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards