ratemma

Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

Ännu en mask...

Av ratemma - 21 mars 2012 00:21

... Fick de bli...

 

Som vanligt har inte limmet torkat...


Tim Hiltz - Gadget Gears fick arbeta igen, fast denna gång fick de sällskap med hans mini Butterflies och Martha Stewart´s stansar (Classic Butterfly & Glassene Butterfly).

 

Som vanligt syns de väldigt dåligt, men har duttat på med stickles lite här och var på kugghjulen för att få lite glitter och glamor...

  

        


   


Och självklart så fick jag bara lov att använda min nya favvorit: Paper crimper!
För tillfället äger jag hala 3 stycken..!

Två små och en för A4:a...

Ni kan vara lugn... En köpte jag på Dollar $tore för HELA 20 kr... Blev sugen på att testa om den fungerade... Och... Ni som undrar... Ja... De gjorde den... Än så länge iallafall...

  

       


   


Jah.. Här hade ni dagens skört... Lika men ändå olika... Lite iallafall..!

  

 De var verkligen LÄNGESEN jag tog mig tid och satte mig... Och jag måste säga att även fast de satt långt inne så var de OTROLIGT skönt att få koppla bort allt som sker runt omkring...

Scrapa är  verkligen den BÄSTA medicinen!


Avslutar detta inlägg med att visa, ännu en gång, hur de ser ut då jag donar på...

 

De fick även följa med klädnypor hem från Dollar $tore, hur jag klarade mig utan dem kan jag inte förstå..!

   











 



   


 
 
Malin

Malin

21 mars 2012 05:55

Snyggt! Jag gillar dina masker...jag hoppas du kommer dig på en maskerad någon dag så du får visa upp dina alster!

http://cri-kee76.blogspot.com

 
Pippin

Pippin

21 mars 2012 10:20

Jätteläcker mask! Hittade du en paper crimper på Dollar Store? Var det nyligen? Måste nog ta en tur och kolla lite närmare, låter det som.

Kram

http://pia-design.blogspot.com

 
Ingen bild

Miaa

21 mars 2012 12:09

Snygg mask!
MVH Miaa

 
pojjo

pojjo

21 mars 2012 13:03

WOW så läckert.. kul bild med alla klädnypor :D

http://pojjos.blogg.se

 
Elinor

Elinor

21 mars 2012 14:48

Så läcker!! Och vilket jobb!

http://elinorsanglert.blogspot.com

 
nina

nina

22 mars 2012 19:58

så läckert, dina foil art alster o masker är helt fantastiska!!
Vilket job du lägger ner på dem, hoppas du får användning för dem också så fler får se dem

http://niwasscrap.wanis.se

 
Tigerblomma

Tigerblomma

25 mars 2012 11:36

Den är jätteläcker!

http://www.tigberblomma.blogspot.com

 
Kristina "ScrapSalig"

Kristina "ScrapSalig"

25 mars 2012 20:27

WOW, vilka urläckra konstverk du skapar, helt otroligt! Jag har inte tidigare sett något liknande, är djupt imponerad! Dina verk får mig att tänka på riktigt coola sci-fi-filmer och dina masker skulle göra sig mycket bra i en monter på ett konstmuseum.

Ha en härlig kväll!

http://scrapsalig.blogspot.se

 
Sandra

Sandra

26 mars 2012 17:13

Wow vilken läcker. Så härlig blandning av lite jigsawläskig och fina detaljer som fjäril och blommor. Verkligen häftig!!

http://craftbysandra.blogspot.com

 
Lilla Pyssel Inger

Lilla Pyssel Inger

1 april 2012 06:30

WOW WOW WOW vilka grymt snygga maskar du gör dom är super snygga och vilken talang du har :)
Så himla trevligt att du lämnade spår hos mig så jag fick komma hit och titta:) Å vad jag håller med dig att "Bästa medicinen är att Scrapa:)

Blev mycket GLAD över dom ord du hade lämnat hos mig om mina ägg tack snälla :)

Ha en underbar söndag och kramar från Lilla Pyssel Inger :)

http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Britt-Inger

Britt-Inger

23 april 2012 09:23

Så grymt läckra ting du gör. Säger som Inger...WOW.......
Tack för din kommentar i min blogg, den värmde ;)
Ha en skön vecka!
Kram, Britt-Inger

http://www.bimsanskrussiduller.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ratemma - Onsdag 1 maj 23:15

Hittade en rolig tutorial på en docka som jag inte kunde låta bli att inte testa! Ni hittar den här   Självklart kunde jag inte följa det helt, men lärde mig så mycket av henne, klart värt att klicka runt på hennes youtube sida! Inte visste j...

Av ratemma - Söndag 14 april 22:45


När allt faller samman är de bra att sysselsätta sig med något för att hålla sinnet intakt!Gymmet har blivit en fristad, ett sätt att koppla bort, dock så är de svårt att slå av hjärnan här hemma då allt blir tyst och då är de tur man kan greppa nåle...

Av ratemma - 22 september 2023 13:46

Dottern vart besatt i Wednesday-dansen åh ville ha en docka... Så de va bara att greppa virknålen och göra ett försök! Använt 8/4 garn, tyll och 2 mm nål. Utgick från samma mönster som min tidigare docka. Kläderna och skorna skedde på måfå... Då...

Av ratemma - 23 maj 2023 14:19

Då en arbetskamrat fått barn så greppade jag nålen åh knåpade ihop en till snutte... ... Denna gång till en liten kille! ...

Av ratemma - 2 maj 2023 11:52

I helgen blir det dop och jag tog mig modet att virka en snutte! ? Nu är allt inslaget och klart så nu kan jag inte fega ur! ? Hittade en rolig beskrivning på Youtube: https://youtu.be/QaBRGTvLLWU Men som vanligt följde jag den inte helt. Huv...

Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards